Hoi,

Als je deze link hebt gevonden, heb ik (mogelijk) bij je gesolliciteerd. Of je bent gewoon geïnteresseerd in wat ik heb gedaan. Kijk gerust verder.

Heb je nog vragen? Ik hoor ze graag!

Profiel – even iets over mezelf

Het idee dat je samen rond het kampvuur zit, luisterend naar spannende, meeslepende en diepgaande verhalen. En er is volop ruimte voor een lach, een traan of andere emotie. In woord en beeld vertel ik verhalen via diverse kanalen.

Kenmerkend:
– Klantgericht; de klantwens is leidend en kan me inspireren
– Constructief; denken in oplossingen
– Resultaatgericht; ik ben pas tevreden als de opdrachtgever dat ook is 

Werk …slechts een kleine greep

2019 – heden – Blogger op AchWat.online

Eind 2018 koos ik ervoor een andere richting op te gaan. Ik besloot fulltime te gaan bloggen. Sinds 24 december 2018 maak ik de weblog AchWat.online, waar ik regelmatig blogs en verhalen publiceer. Ook maak ik stories voor Instagram en Tiktok.

2018 – Commcom

Het verhaal van de klant áán de klant vertellen. Dát is mijn werk. Denk onder andere aan nieuwsberichten en blogs. Onderdeel van mijn werk is het contentbeheer van Spice Up Biz en Commcom. De platformen van deze twee bedrijven bieden niet alleen ‘dienstgerelateerde informatie’, maar ook content waarmee klanten én potentials geïnformeerd, geamuseerd én verleid worden. De komende tijd zullen deze platformen verder geoptimaliseerd worden.

2018 – easyEnergy – Sales en Services

Werkzaam bij dé startup op het gebied van energie.

2015 – 2017 – Fantasize.nl – Hoofdredacteur en zelfstandige

Oprichter en hoofdredacteur van Fantasize, het online fantasyplatform voor Nederland en België. 

2014 – 2015 – Bol.com – Service, met de nadruk op Externe Verkoop

Webwinkel bol.com heeft binnen haar serviceafdeling een speciale ingang voor klanten die een product bij een zogenaamde externe verkoper hebben aangeschaft. Belangrijk in deze functie: je weet uit te leggen dat de externe verkoper zijn of haar issue moet afhandelen maar je weet ook eventuele vragen van de klant te tackelen.

2014 – 2015 – Whiplash Magazine, hoofdredacteur

Een printmedium dat volledig draait op vrijwilligers doorvertalen naar een eigen, crossmediaal platform. Die kans kreeg ik bij Whiplash Stichting Nederland. Een half jaar na mijn aanstelling werd er drie keer per jaar een blad gemaakt en op regelmatige basis Whiplashmagazine.nl.